Regulamin

Ważne:
Stosujemy formę ,,Wilkołak", jako członka watahy, który jest zdolny przeobrazić się w wilka. Jednakże wataha przyjmie każdą istotę magiczną, nawet nie potrafiącą zmienić się w wilka. Może być istotą magiczną, bądź człowiekiem, które za pozwoleniem alfy dołączyło do watahy. Istnieje możliwość, że dojdzie członek, który nie będzie w stanie przemienić się wilka.

Regulamin Ogólny:
1. Wysłanie wniosku o dołączenie jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminów.
2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie, pod warunkiem, że poinformuje o tym graczy.
3. Kopiowanie treści strony jest zabronione.
4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone treści.
5. Zgodnie z prawem, strona chroni dane osobowe. Nikt z administracji NIGDY nie poprosi cię o hasło do jakiegokolwiek konta/prawdziwe imię i nazwisko, ani nie wyciągnie żadnych niepotrzebnych informacji, które nie zgodzisz się podać. 
6. Cała usługa, nie jest usługą - służy jedynie dobrej zabawie, jest całkowicie darmowa. 
7. Żeby dołączyć do watahy należy posiadać konto na howrse/google. 
8. ALFA MA ZAWSZE RACJĘ. 


Regulamin Watahy:
1.  Alfa stoi na czele watahy, wypowiedzenie jej posłuszeństwa jest równoznaczne z odejściem ze społeczności.
2. Starszyzna nie ma prawa bez zgody Alfy aresztować, bądź wyrzucić z watahy wilka, ani postawić go w procesie bez możliwości obrony.
3. Kiedy alfa opadnie z sił wyznacza swojego następce, którego musi zaakceptować starszyzna. Zazwyczaj będzie to jego potomek albo wilkołak, który zapracował na swoją pozycję. 
4. Starszyzna bez zgody alfy nie ma prawa wypowiedzieć wojny, ani zawrzeć sojuszu. 
5. Wszelkie wojny będą się odbywać przez skomplikowany system, w którą główną rolę odegra uczciwość obu alf. Z tego powodu wszelcy wrogowie proszeni są o przełożenie honoru ponad chęć wygranej. W razie wojny - system zostanie objaśniony jedynie alfie.
6. W przypadku zawarcia sojuszu nie będzie on bierny, do obu watah musi zawitać co jakichś czas odpowiedni dyplomata, który przedstawi traktaty i propozycje. Uwłaszcza się prawo do zaproponowania paktu, podpartego nawiązaniem do rdzenia obu stron - najczęściej będzie to wymiana jednego szczenięcia. Jeżeli jedna z watah zrobi cokolwiek dziecku, automatycznie wybucha wojna. Najczęściej będą to potomkowie alf, bet, bądź starszyzny. Czemu jest to tak rozległe? Dużo watah nawiązuje sojusze, ale nam chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę. ;) 
7.  Moce wilkołaków mają ograniczenia uprasza się chętnych o dołączenie o szczegółowe przeczytanie poradnika i ulotki informacyjnej.
8. Wilkołaki bez zgody alfy nie mogą podjąć samodzielnych działań, które wykraczają poza granicę ich obowiązków, bądź pozycji. (Opuszczanie granic watahy, kontaktowanie się z wilkami z innych watah itp.)
9. Na start każdy wilkołak dostaje 300 koron odpowiednie do pozycji lokum a także obowiązkowe odbycie praktyk w jakimś zawodzie.
10. Wilkołak nie może wykonywać samodzielnie zawodu, ani pełnoprawnie, dopóki nie przejdzie praktyk u Alfy, bądź Mistrza Zawodu.  Żeby zdać zawód należy przystąpić do egzaminu (napisać opowiadanie z Mistrzem / Alfą na temat egzaminowania). 
11. Do Starszyzny należą byłe Alfy, Bety i Gammy, a także uprzywilejowane do tego wilkołaki. (Kapłani, Dyplomaci - także z innych watah, Szamani i wszyscy ci, którzy dostali pozwolenie od Alfy).
12. Po złamaniu zasady wilkołak dostaje upomnienie. li po powrocie zachowanie wilkołaka nadal będzie niestosowne zostanie on usunięty na stałe. 
13. Stosujemy własny przelicznik wieku.
14. Wszelkie wypłaty/wpłaty/podsumowania będą aktualizowane, co tydzień - w niedzielę.

Własny przelicznik wieku:
Wiek Ludzki - Wiek Wilczy
8 lat  ~ Około jeden rok
16 lat - Około dwa lata
18 lat - Około trzy lata
20 lat - Około czterech lat
25 lat - Około pięciu lat
28 lat - Około sześciu lat
30 lat - Około siedmiu lat
35 lat - Około ośmiu lat
40 lat - Około dziewięciu lat
45 lat - Około dziesięciu lat

Regulamin Opowiadań:
1.  Przestrzegamy zasad poprawnej polszczyzny, interpunkcji i ortografii. Pamiętajcie, że osoba, do której wysyłacie opowiadanie jest także waszym korektorem. Oznacza to, że im więcej błędów narobicie, tym dłużej zajmie jej wykonanie poprawek i wstawienie.
2. W opowiadaniach nie można podjąć żadnej ważnej decyzji za innego wilka. Odejście od tej zasady będzie surowo karane.
3. Opowiadanie musi składać się z przynajmniej 150 słów. W przypadku problemu ze spełnieniem tego punktu alfa może podszkolić konkretnego wilkołaka (Może się to dziać przez PW, ask itp.)
4. Wilkołak ma obowiązek dodać przynajmniej jedno opowiadanie na tydzień, sprawdzane to będzie co niedziele.
5. Od dołączenia do watahy wilkołak ma 48h na napisanie posta, o tym ,,Jak dotarł do watahy"
6. Bądź oryginalny! Przepisanie słowo w słowo, to co już ktoś napisał będzie skutkować automatycznym nabiciem dwóch upomnień. 
7. Opowiadania należy wysłać do Ehtna, na howrse. 
8. Alfa może dokończyć KAŻDE opowiadanie, nawet nie skierowane do niego, jeżeli czas oczekiwania na odpis będzie zbyt długi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz