Wyjaśnienie:
(1) - maksymalna ilość potrzebnych wilków, niezależnie od płci
(wadera)/(basior) - na stanowisku potrzeba albo wadery, albo basiora
Liczba K - Liczba koron, którą będzie otrzymywał wilk, co tydzień (wypłata)
Alfy:
Alfa (Basior) ~ Shadow
Alfa (Wadera)
Potomkowie Alf (Wadery)
Potomkowie Alf (Basiory)
Starszyzna:
Beta (Basior) - 350 K
Beta (Wadera) - 350 K
Gamma (Wadera) - 300 K
Gamma (Basior) - 300 K
Główny Szaman (1) - 250 K
Główny Kapłan (1) - 250 K
Główny Dyplomata (1) - 250 K
Główny Zielarz (1) - 250 K
Główny Medyk (1) - 250 K
Przywódca Wojowników(1) - 250 K
Przywódca Straży (1) - 250 K
Przywódca Polowań (1) - 250 K
Główna Opiekunka (1) - 300 K
Teologia:
Kapłani (3) - 150 K
Praktykujący Kapłani (3)
Praktykujący Szaman(1)
Medycyna:
Zielarze (3) - 100 K -
Medycy (3) - 200 K
Położna (wadera) - 200 K - Terra
Praktykujący Medycy (2)
Praktykujący Zielarze (2) -
Edukacja i Dyplomacja:
Dyplomaci (3) - 200 K - Olaf
Opiekuni Szczeniąt (3) - 100 K
Praktykujący Dyplomaci (2) -
Praktykujący Opiekuni Szczeniąt (2) - Mery
Magia:
Wyrocznia (wadera) - 200 K
Walka:
Wojownicy (20) - 200 K -
Szpiedzy (3) - 100 K -
Mordercy (2) - 250 K -
Praktykujący Wojownicy (10) -
Praktykujący Szpiedzy (2) -
Straże:
Wartownicy (10) - 200 K
Strażnicy Alf (3) - 300 K
Straż dzienna (2) - 150 K -
Straż nocna (2) - 150 K
Praktykujący Wartownicy (10)
Praktykujący Strażnicy (2) -
Polowanie:
Goniący (3) - 100 K
Atakujący (2) - 150 K
Blokujący (4) - 100 K
Inne:
Szwaczka (wadera) - 150 K - Arlena
Swatka (wadera) - 100 K -
Sklepikarz (basior) - 150 K -
Makijażystka (wadera) - 100 K
Opiekuni towarzyszy (2) - 200 K
Kucharze (3) - 200 K
Ogrodnicy (8) - 100 K -
Wyjaśnienie stanowisk
Alfa (Basior) ~ Przywódca watahy
Alfa (Wadera) ~ Partnerka przywódcy watahy
Potomkowie Alf (Wadery) ~ Potomkowie przywódców
Potomkowie Alf (Basiory) ~ Potomkowie przywódców
Starszyzna:
Beta (Basior) - Zastępca Alfy
Beta (Wadera) - Partnerka zastępcy alfy
Gamma (Wadera) - Partnerka zastępcy zastępcy alfy
Gamma (Basior) - Zastępca zastępcy alfy
Główny Szaman (1) - Kontaktuje się z duchami i bogami
Główny Kapłan (1) - Zarządza kapłanami
Główny Dyplomata (1) - Zarządza dyplomatami
Główny Zielarz (1) - Zarządza zielarzami
Główny Medyk (1) - Zarządza medykami
Przywódca Wojowników(1) - Zarządza wojownikami
Przywódca Straży (1) - Zarządza strażnikami
Przywódca Polowań (1) - Zarządza polowaniami
Główna opiekunka (1) - Zarządza nauką i opieką nad szczeniętami
Teologia:
Kapłani (3) - Odprawiają modlitwy i rytuały, w całości poświęcają się jednemu z bogów, nie mogą być małżeństwem, ani mieć dzieci.
Medycyna:
Zielarze (3) - Zbierają zioła, warzą eliksiry i leki
Medycy (3) - Leczą rany, choroby
Położna (wadera) - Zajmuje się ciążą, decyduje o ilości potomstwa, sprawdza ich płeć, odbiera poród
Edukacja i Dyplomacja:
Dyplomaci (3) - Zajmują się stosunkami z innymi watahami
Opiekuni Szczeniąt (2) - Opiekują się szczeniętami
Magia:
Wyrocznia (wadera) - Miewa wizje przyszłości
Walka:
Wojownicy (20) - Walczą,
Szpiedzy (3) - Szpiegują wrogów
Mordercy (2) - Mordują na życzenie alfy
Straże:
Wartownicy (10) - Pełnią warty przy granicach teren
Strażnicy Alf (3) - Strzegą alfy i ich potomstwa
Straż dzienna (2) - Pilnują porządku
Polowanie:
Goniący (3) - Goni ofiarę
Atakujący (2) - Atakuje ofiarę
Blokujący (4) - Blokuję drogę ucieczki
Inne:
Szwaczka (wadera) - Szyje ubrania
Swatka (wadera) - Swata
Sklepikarz (basior) - Zajmuje się sklepem
Makijażystka (wadera) - Zajmuje się makijażem członków watahy
Kucharze (3) - Gotują we wspólnej kuchni, z której każdy może skorzystać i się najeść
Ogrodnicy (8) - Zajmują się ogrodem, sadem - pilnują, żeby nie zabrakło pożywienia i robią zapasy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz